Direktlänk till inlägg 13 september 2018

Världen är hård

Av Per Tjärnström - 13 september 2018 16:09

Jag har mött många konstiga typer, från habben Sörmland

fick jag höra av en att jag borde acceptera min funktionsnedsättning.

-Att dom inte kunde planera mina insatser....det var min funktionsnedsättning....



Folk hamnar mellan de berömda stolarna varje dag, jag har själv suttit där i -17 år.

Då jag väl lämnade grundskolan gick allt utför....nu efter 13 års sjukpensionering 

känner jag likadant.


Jag vill nått  men ingen villn hjälpa mig.

Drömmen är att ha ett arbete men ingen vill ge mig chansen.



Men nu har jag fått kontakt med radio iallafall,

hoppas det leder till ljuset i tunneln.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per Tjärnström - 18 september 2018 22:51

Inte några bad news från familjen, men hon skulle skicka mina  möbler på soptippen eftersom dom ryms inte hos dom längre. Men jag får behålla mina 65+ flyttkartonger.   Man bara suckar då man har det som man har. Men myndigheterna kommer al...

Av Per Tjärnström - 18 september 2018 13:21

Det verkade vara syster yster men jag svarade inte, antingen hade hon some bad news från familjen eller så är var hon arg på mig för mina grejer som hon nu skickat på soptippen......Ja jag står ju utan nån hjälp att ta  itu med mitt liv så det ...

Av Per Tjärnström - 17 september 2018 18:59

Riksradion lova höra av sig, men jag prova ringa P4 Västerbotten också och berätta om mitt Moment 22, får se om dom hör av sig imorrn det lät som så iallafall.   Vore ju kul om ma fick chans att komma nånstans här i livet istället för att  ...

Av Per Tjärnström - 16 september 2018 10:00

Det var vad en präst sa till mig för 10-12 år sen, men eftersom inte ens han ville hantera konflikterna vi hade hamnat i får man väl säga att Sv Kyrkan är ett stort skämt också....60+ med massor av erfarenhet, står bara och ser på när församlin...

Av Per Tjärnström - 15 september 2018 17:36

Hur i hela Hvete tänker internettroll? Det är som dom går igång på ointressant information om andra personer, dom hänger ut folk och repeterar ointressant iformation om andra individer ständigt och återkommande. Sånna borde portas från sådana s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards